Goede voornemens voor november

De buit van de maand is weer binnen:

In de winkel hebben we nu allerlei leuk klein spul voor een paar euro, ik kon het niet laten om er daar een paar van aan te schaffen. Die pen is om met chocola en dergelijke makkelijk te kunnen schrijven/decoreren, de twee gekke wit/rood en wit/blauwe dingen zijn knijpertjes voor plastic zakjes, lekker handig!

Omdat ik de laatste tijd een beetje doelloos bezig ben en me er maar makkelijk vanaf maak, projectgewijs gezien dan, heb ik mij voor deze maand een paar crea-doelen gesteld. Kijken of ik ze ga halen:

1. Stervormige stempels maken in verschillende maten en die ook tenminste 1 keer gebruiken.

2. Weggeefbare snoepjes maken. En met weggeefbaar bedoel ik dat ze buiten de koelkast moeten kunnen worden bewaard, voor meer dan een paar dagen. Het lijkt me namelijk zo ontzettend leuk om bij verjaardagen en andere gelegenheden een klein doosje zelfgemaakt lekkers te kunnen meenemen! Waarschijnlijk komen de kleine siliconen bonbon/minimuffinvormpjes dan meteen goed van pas.

3. Kleine doosjes maken, om de snoepjes dan ook in te kunnen doen. Wellicht ook meteen te bestempelen, ha!

4. Indien op tijd bezorgd: beginnen met elektrische viool spelen (daarover later meer…). En om in muzikale sferen te blijven: lekker doorgaan met op mijn ukulele (Hawaiaans mini-gitaartje) pingelen ’s avonds (het begint al aardig te klinken), en zoveel mogelijk op de woensdag naar repetitie om mijn bandurria-skills ook steeds verder op te vijzelen. Muziek-overkill? Bestáát niet!

5. Tenminste één ‘kadootje dat niet op tijd af kwam en nu maar blijft liggen’ alsnog afmaken.

6. Een ‘ADHD-proof’ weekschema bord verzinnen en maken. Daarover later ook meer.

7. Het ‘Britse rokje‘ eindelijk eens afmaken. Kijken of daar voor de verandering eens wél een draagbaar kledingstuk van komt.

De spelregels: andere zaken zoals webdesign en huishouden mogen uiteraard niet verwaarloosd worden, helaas pindakaas… Woei, ik krijg het nog druk deze maand!

Over Kat

Beginnende actieveling in de creatieve wereld, die graag haar maaksels aan de wereld wil laten zien.
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

